Kuluttajat kokeilevat ja maistavat mielellään herkullisia kakkuja, leivonnaisia, leipiä ja suklaita, mutta he eivät välttämättä aina osaa kuvailla tai arvioida kokemuksiaan niin, etteivät ympäristötekijät kuten käyttötilanne ja -paikka, tuotemerkki tai pakkaus vaikuta arvioon.
Kuluttajien käsitysten selvittäminen on haasteellinen tehtävä, mutta samalla kuluttajien mieltymysten ymmärtäminen on ehdottoman tärkeää työmme kannalta ja myös asiakkaidemme kannalta.
Tätä tarkoitusta varten konsernimme tutkimus- ja palveluosasto on perustanut aistinvaraisen tutkimuskeskuksen.
Puratoksen aistinvaraisen tutkimuksen laboratoriossa tutkimme tuotteiden makua, ulkonäköä ja suuntuntumaa koulutetun aistinvaraisen raadin ja tarkasti kalibroitujen instuumenttien avulla. Saadut tulokset analysoidaan ja jaetaan asiakkaiden kanssa, jotta voidaan varmistaa, että lopulliset kuluttajatuotteet vastaavat kuluttajien toiveita ja odotuksia.
Luotettavina innovaatiokumppaneina jaamme mielellämme analysointimenetelmämme ja teemme yhteistyötä tuodaksemme myös aistinvaraisen osaamisen ja koulutuksen asiakkaidemme omien tiimien käyttöön.
Jos haluat tietää lisää siitä, miten Puratoksen aistinvarainen tutkimus voi auttaa yritystäsi, ota meihin yhteyttä sivustomme yhteystiedot-osion kautta.